Es busca monitor/a titulat/da
Página 1 de 1.
Es busca monitor/a titulat/da
Bon dia,
Club de nova creació a la comarca del Maresme busca MONITOR/A TITULAT/DA per portar grup de Promoció i Iniciació C-B (amb possibilitat d'entrenar també algun dia la resta de nivells).
Els entrenaments serien DIMARTS i DIJOUS, o DIMARTS i DIMECRES (en funció de la disponibilitat de pista), i la incorporació seria al mes de GENER.
INTERESSATS deixeu mail o telèfon de contacte.
GRÀCIES!
Club de nova creació a la comarca del Maresme busca MONITOR/A TITULAT/DA per portar grup de Promoció i Iniciació C-B (amb possibilitat d'entrenar també algun dia la resta de nivells).
Els entrenaments serien DIMARTS i DIJOUS, o DIMARTS i DIMECRES (en funció de la disponibilitat de pista), i la incorporació seria al mes de GENER.
INTERESSATS deixeu mail o telèfon de contacte.
GRÀCIES!
APAAM- Invitado
Entrenadora
Hola, estic buscant un club per poder complementar les hores que tinc en un altre club, i els dies que tinc disponibles serien dimarts i dijous. Encara esteu buscant algú?
Bé, gràcies de totes maneres.
Bé, gràcies de totes maneres.
Lira- Invitado
Re: Es busca monitor/a titulat/da
Bona tarda,
Si encara estàs interessada, deixa'ns alguna manera de contacte per poder parlar amb tu.
Gràcies!!
Si encara estàs interessada, deixa'ns alguna manera de contacte per poder parlar amb tu.
Gràcies!!
APAAM- Invitado
603487254
Hola, estaba interesat en informarme del requisits.
Són monitor de patinatge artistic amb experiencia de 2 anys
Són monitor de patinatge artistic amb experiencia de 2 anys
Czs- Invitado